Co powinno znaleźć się w witrynie sklepu internetowego?

Co powinno znaleźć się w witrynie sklepu internetowego?

Stworzenie własnego sklepu internetowego jest obecnie łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej, co nie oznacza, że powinno się to robić bez żadnego planowania czy zastanowienia. Poniżej wskazujemy, jakie elementy powinny znaleźć się w każdej witrynie sklepu internetowego, aby miał on szansę odnieść sukces. Zapraszamy!

Szczegółowe informacje kontaktowe

Nawet, jeśli działamy tylko w Internecie, na stronie internetowej powinniśmy zamieścić szczegółowe informacje dotyczące firmy. Nie tylko numer telefonu, ale też adres, a także numer NIP lub KRS, w zależności od formy prowadzonej działalności. W ten sposób uwiarygadniamy swoją firmę.

Jeśli takich informacji nie będzie na stronie, klienci mogą założyć, że mają do czynienia z tak zwaną firmą-krzakiem, których jest coraz więcej. Fałszywych sklepów internetowych, które wysyłają podróbki lub nie wysyłają towaru wcale jest bardzo dużo – pełna transparentność jest gwarancją tego, że nie zostaniemy z nimi wrzuceni do jednego worka.

Zintegrowane systemy koszyka, płatności i dostawy

Obecnie każdy sklep internetowy niemal bez wyjątku powinien mieć funkcję koszyka, a także dokonywania szybkich płatności internetowych, aby wpłata ze strony klienta została natychmiast zarejestrowana, bez konieczności ręcznego wysyłania przelewu.

Dla ułatwienia i przyspieszenia realizacji transakcji system płatności można także zintegrować od razu z systemem dostaw, co jest ciekawym i potencjalnie bardzo użytecznym rozwiązaniem, które oszczędzi naszym pracownikom wiele czasu.

Jak dobrze stworzyć witrynę sklepu internetowego?

Tworzenie zwykłych stron firmowych, na których mamy zazwyczaj stronę główną i kilka podstron, jest znacznie łatwiejsze (co nie znaczy, że łatwe) niż tworzenie sklepów internetowych. Podstron w ich przypadku jest setki, jeśli nie tysiące, a do tego nie wystarczy zwykły formularz kontaktowy. Powinno się na stronie znaleźć znacznie więcej elementów interaktywnych, włącznie ze wspomnianym już koszykiem czy szybkimi płatnościami.

Jeśli chcemy się upewnić, że nasza strona będzie nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale też wszystkie jej aspekty będą działały poprawnie, niezbędne będzie profesjonalne projektowanie sklepów internetowych Wrocław. Wykona je dla nas dobra agencja interaktywna. Pamiętajmy, że w sklepach internetowych dochodzi do wymiany pieniędzy – jeśli coś będzie nie tak na przykład z implementacją systemu płatności, to nie tylko potencjalnie stracimy klientów, którym nie uda się dokonać zakupu, ale też możemy mieć innego rodzaju poważne problemy.

Lepiej jest więc zlecić to zadanie ekspertom niż próbować je wykonać samodzielnie, zwłaszcza, jeśli mamy nikłą lub żadną wiedzą na temat programowania (użyteczna przy projektowaniu sklepu internetowego byłaby również wiedza z zakresu grafiki komputerowej). Dostępne bez przeszkód jest profesjonalne projektowanie sklepów internetowych, często w oparciu o platformę WordPress z wtyczką WooCommerce, co ułatwia późniejsze zarządzanie witryną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.