Czy warto zintegrować Sky-Shop i Allegro (i co to daje)?

Czy warto zintegrować Sky-Shop i Allegro (i co to daje)?

Coraz więcej firm, zarówno tych małych, jak i dużych, decyduje się na prowadzenie sprzedaży na Allegro. Może to być głównym trzonem prowadzonej działalności lub jedynie elementem dodatkowym, natomiast nie da się ukryć, że platforma ta jest bardzo użyteczna. Przede wszystkim pozwala dotrzeć do dużej ilości osób poszukujących dokładnie tego typu produktów, które sprzedajemy. Warto wiedzieć, że zarządzanie aukcjami i transakcjami jest co prawda możliwe z poziomu samego portalu, ale nie zawsze będzie najwygodniejszą opcją.

Są pewne alternatywy, takie jak zintegrowanie swojego konta na Allegro z platformą Sky-Shop. Tylko czy rzeczywiście warto to zrobić i co można dzięki temu zyskać? Postaramy się szczegółowo wyjaśnić to poniżej. Zapraszamy!

Czym jest Sky-Shop i czy warto zintegrować go z Allegro?

Sky-Shop to panel, który z jednego miejsca pomaga w wygodnym, szybkim i sprawnym zarządzaniu kontem Allegro. Między innymi można z łatwością modyfikować takie elementy, jak cennik dostawy, szablony aukcji czy automatyczne powiadomienia dla klientów. Jak wspomniano powyżej, Allegro co prawda udostępnia podobne opcje w swoim wbudowanym panelu, ale korzystanie z niego jest mniej wygodne, zwłaszcza, jeśli mowa o dużym sklepie, który posiada setki różnych aukcji i ciężko jest mu nad nimi wszystkimi zapanować.

Bardzo ciekawą usługą wchodzącą w skład Sky-Shopu jest możliwość prostego zaimportowania aukcji z Allegro do swojego dedykowanego sklepu internetowego. Dzięki temu można oszczędzić sobie sporo czasu i pracy, a dzięki temu szybciej wystartować z platformą e-commerce lub uzupełnić ją nowymi towarami.

Integracja ze Sky-Shopem oznacza automatyzację zadań

Warto wspomnieć, że integracja Sky-Shop i Allegro wiąże się również z automatyzacją takich niezbyt ciekawych, ale koniecznych do wykonania zadań, jak aktualizacja cen produktów, pobieranie zamówień czy otrzymanych środków. Dzięki temu prowadzenie własnego sklepu internetowego odbywa się znacznie sprawniej i sprzedawca może skupić się na takich kwestiach, jak marketing, tworzenie lub pozyskiwanie nowych produktów czy obmyślanie kolejnych strategii sprzedażowych.

Korzystanie z platformy jest bardzo intuicyjne i każdy w związku z tym powinien sobie z tym poradzić, nawet, jeśli dopiero zaczyna swoją przygodę z e-commerce. Warto wspomnieć, że Sky-Shop można wypróbować bez żadnych opłat i, w razie, gdyby ta usługa się jednak nie sprawdziła, zrezygnować jeszcze w czasie bezpłatnego okresu próbnego. Jak wspomniano powyżej, jest to ciekawa opcja zwłaszcza w przypadku popularnych sklepów, ale nie tylko – mniejsze sklepy również mogą sporo zyskać na omówionych powyżej funkcjach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.