Sposoby na reklamowanie swojej marki – gadżety reklamowe

Sposoby na reklamowanie swojej marki – gadżety reklamowe

Każda firma chce wyróżniać się na tle konkurencji. Sposobów, aby się tak stało, jest sporo – jedne bardziej, drugie mniej skuteczne. Jednym z najbardziej znanych sposobów na promowanie swojej marki jest rozdawanie klientom gadżetów reklamowych. Jest to prosty sposób na to, aby w pewnym sensie podziękować swoim klientom, a także zyskać nowych odbiorców. Zobacz czy warto inwestować w gadżety reklamowe i które z nich są wykorzystywane najchętniej.

Czym są gadżety reklamowe?

Takie gadżety przybierają zazwyczaj formę niewielkich akcesoriów, które mają za zadanie reklamować daną markę. Do najpopularniejszych gadżetów reklamowych należą oczywiście długopisy z logiem marki, kubki, cukierki czy też magnesy. Ważne jest to, aby gadżet był praktyczny i potrzebny podczas wykonywania codziennych czynności. Osoba, która z niego korzysta, jest cały czas „narażona” na kontakt z nazwą marki i zapada ona na dłużej w jej głowie.

Dzięki temu istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient ponownie skorzysta z usług, kupi Twoje produkty, a nawet poleci Cię swoim znajomym. Co ciekawe to jeden z najprostszych i zarazem najtańszych sposobów na reklamowanie swojej marki. Prócz popularnych długopisów do grona gadżetów reklamowych można też zaliczyć kalendarze, okulary reklamowe, zegary na ścianę, torby i plecaki. Okulary w promocji marki mogą sprawdzić się szczególnie w przypadku firm, które oferują produkty, z których korzysta się latem, kalendarze zaś w momencie, gdy odbiorcą usług i produktów ma być osoba zapracowana, która stale musi notować daty spotkań.

Promowanie marki za pomocą gadżetów – czy to działa?

Tak jak już wspomnieliśmy, rozdawanie gadżetów reklamowych kontrahentom i klientom jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na tanią reklamę swojej marki. Takie przedmioty zostają na długo w obiegu i dają bardzo duże szanse na to, że patrząc na nie, ktoś skorzysta z Twojej usługi. W zależności od tego, jaki budżet posiadasz na tego typu reklamę, możesz postawić na różne przedmioty. Najtańsza opcja to oczywiście długopisy, jedna sztuka z Twoim logo to koszt kilkudziesięciu groszy. Jednakże z pewnością bardziej niepowtarzalne i zapadające w pamięć będą okulary reklamowe z nadrukiem. Co najlepsze, większość osób korzysta z okularów nie tylko latem, więc będzie to praktyczny gadżet. Dzięki temu nazwa Twojej firmy zawarta na jednej parze okularów reklamowych może dotrzeć do kilkunastu różnych osób. Osoba, która zostanie obdarowana takim upominkiem, dobrze zapamięta Twoją firmę i być może poleci ją swoim znajomym. Takie gadżety możesz rozdawać przy okazji wysyłania paczek ze sklepu internetowego, na targach branżowych lub podczas innych akcji promocyjnych.

Dodaj komentarz