Chcesz zostać specjalistą SEO?

Chcesz zostać specjalistą SEO?

Specjalista ds. optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) wykorzystuje analitykę cyfrową i umiejętności marketingowe w celu przekształcenia obecności firmy w Internecie. Jako specjalista SEO będziesz identyfikować strategie, techniki i taktyki w celu zwiększenia liczby odwiedzających stronę internetową i uzyskania wysokiej pozycji na stronie wyników w wyszukiwarkach. Poprzez generowanie większej ilości leadów dla firmy otworzysz nowe możliwości napędzania wzrostu i zysku.

Ten rodzaj pracy może być określany jako marketing treści lub optymalizacji współczynnika konwersji pracy i może zamiast tego mieć tytuł pracy online marketer lub digital account executive.

Obowiązki
Jako specjalista SEO, będziesz musiał:

  • programować w HTML, CSS i JavaScript, aby zapewnić, że strona jest dostępna i łatwa do naśladowania oraz dla zwiększenia interakcji z odwiedzającymi – może to obejmować pracę nad plikami wideo i PDF
  • prowadzić kampanie pay-per-click (PPC) w celu zwiększenia przychodów dzięki sponsorowanym reklamom online
  • pisanie oryginalnych treści na strony internetowe – dostosowanych do docelowych odbiorców
  • wydawanie zaleceń technicznych dla programistów
  • ciągłe sprawdzanie wyszukiwanych haseł, rankingów i analiz w celu monitorowania wydajności stron internetowych klientów i przedstawiania zaleceń dotyczących ulepszeń
  • współpracować z innymi firmami (partnerami) w zakresie link-building, aby uzyskać płatną prowizję za kierowanie klientów na ich strony internetowe
  • stosować metody optymalizacji user experience (UX) i współczynnika konwersji, aby zmienić odwiedzających w bardziej aktywnych użytkowników i pomóc w poprawieniu wydajności strony internetowej
  • kierować ukierunkowany i lojalny ruch na stronę internetową poprzez budowanie społeczności
  • wykorzystywać media społecznościowe do rozpowszechniania treści i zachęcania większej liczby stron zewnętrznych do umieszczania linków do Twoich treści, co zwiększa
  • opracowywanie i integrowanie strategii marketingu treści
  • monitorować algorytmy ustalone przez wyszukiwarki, aby być na bieżąco ze zmianami.

Wynagrodzenie

Doświadczeni freelancerzy mogą liczyć na wysokie zarobki. Godziny pracy to zazwyczaj od 9:00 do 17:00. Może zaistnieć potrzeba pracy w sporadycznych godzinach wieczornych i w weekendy, jeśli jesteś zaangażowany w analizę ruchu dla dużej kampanii marketingowej i jest zbliżający się termin. W tej branży dostępna jest praca w niepełnym wymiarze godzin oraz job sharing. Umowy krótkoterminowe są dostępne głównie za pośrednictwem agencji rekrutacyjnych. Możliwe są elastyczne modele pracy i praca w domu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.