Jak skorzystać z kuponów promocyjnych AdWords?

Zarabianie przez Internet – fakty i mity

To całkowicie normalne, że mamy obawy przed wypróbowaniem czegoś nowego. Niemal automatycznie rodzą się pytania typu: czy to się sprawdzi?, ile to będzie kosztowało?, co jeśli zechcę zrezygnować?

Google wychodzi na przeciw wszystkim sceptycznie podchodzącym do wdrażania nowych, nie używanych wcześniej metod marketingowych i pozwala na niemal bezpłatne przetestowanie reklam AdWords przy użyciu kuponów promocyjnych o wartości od 200 do kilkuset złotych. Taka kwota powinna wystarczyć na zapoznanie się z systemem AdWords poprzez utworzenie pierwszej kampanii reklamowej i samodzielną ocenę skuteczności reklam w wyszukiwarce i na stronach partnerskich. Dotyczy to szczególnie mniejszych przedsiębiorców nie mogących pozwolić sobie na kosztowne eksperymenty z reklamą.

Skąd wziąć kupon AdWords?

Ważne! Kupony promocyjne możesz otrzymać za darmo z wielu źródeł. Kupowanie kuponów wystawianych na popularnych serwisach aukcyjnych nie ma mniejszego sensu. Narażasz się w ten sposób na utratę pieniędzy (w przypadku jeżeli nabyty kupon przypisany był do innego kraju lub jego ważność wygasła) lub zablokowanie konta AdWords i utratę historii konta (jeżeli system wychwyci nadużycie w późniejszym okresie).

Legalne źródła kuponów AdWords:

Internetowa Rewolucja – od pewnego czasu Google wspiera małe przedsiębiorstwa w zakresie reklamy internetowej oraz sposobów poprawienia ich widoczności pod postacią akcji Internetowa Rewolucja. Każda firma może skorzystać z bezpłatnych funkcji i szkoleń, dowiedzieć się jak wypromować własną stronę firmową, a także pozyskać kupon promocyjny Google AdWords. Po zarejestrowaniu się poprzez formularz rejestracyjny Internetowej Rewolucji pozostaje nam oczekiwać na przesyłkę dostarczaną za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Może to potrwać nawet 2-3 tygodnie więc jeżeli zależy Ci na szybkiej obsłudze zrób to niezwłocznie lub rozważ inne źródła.

Firmy hostingowe i rejestratorzy domen – ogromna większość  dostawców usług hostingowych i rejestratorów oferuje kupony promocyjne jako dodatek lub gratis do świadczonych przez siebie usług. Jeżeli nie masz jeszcze strony internetowej to istnieje duża szansa że otrzymasz kupon na etapie zakupu np. hostingu. Jeżeli posiadasz stronę internetową zapytaj swojego dostawcę o kupon AdWords – jest to nieco szybsze rozwiązanie niż oczekiwanie na przesyłkę z akcji Internetowa Rewolucja.

Przyjaciele i znajomi – w zasadzie nie ma przeciwwskazań aby osoba która weszła w posiadanie więcej niż jednego kuponu AdWords odstąpiła jeden z nich komuś innemu. Bardzo często osoby prowadzące własną działalność i korzystające z wielu usług internetowych otrzymują kupony z wielu źródeł. Ograniczenie nałożone przez Google AdWords w postaci: jeden kupon na jedno nowe konto czyni pozostałe kupony bezużytecznymi dla danego użytkownika. Warto więc zapytać znajomych czy nie mają przypadkiem wolnego kuponu i przy okazji dowiedzieć się jak w ich przypadku sprawdziła się ta forma reklamy.

Jeżeli jesteś już szczęśliwym posiadaczem kuponu możesz przystąpić do:

Samodzielnej rejestracji w Google AdWords. Kod kuponu promocyjnego możesz wpisać już w procesie zakładania konta przy podawaniu danych rozliczeniowych. Na dole strony znajduje się link “Czy masz kod promocyjny? Kliknij tutaj” po kliknięciu którego rozwinie się pole pozwalające na wpisanie kodu. W tym miejscu znajdziesz dodatkowe informacje pomocne przy zakładaniu konta Google AdWords.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.