Social media agency: 5 rad dotyczących profili firmowych

Social media agency: 5 rad dotyczących profili firmowych

Media społecznościowe to ocean możliwości marketingowych. LinkedIn pozwala budować ekspercki wizerunek i sieć zawodową, dzięki Instagramowi możesz pokazywać kulisy pracy marki, a Facebook daje mnóstwo możliwości docierania z ofertą do nowych klientów. O profesjonalne prowadzenie kont pomoże zadbać social media agency. Poznaj 5 skutecznych rad doświadczonych specjalistów.

1. Zdefiniuj swoją misję i stwórz wartości wokół marki

Zakomunikuj odbiorcom, jakie wartości stoją za Twoją marką. Może dbałość o zasoby planety i ekologię? Albo pielęgnowanie więzów rodzinnych i bezpieczeństwo? Klienci muszą wiedzieć, z jakimi cechami utożsamia się firma.

2. Zadbaj o niebanalne kreacje graficzne z pomocą social media agency

Internet to raj dla wzrokowców, rolki na Instagramie, reelsy na tik-toku, posty graficzne, krótkie wideo czy nowoczesne sesje produktowe – to tylko niektóre z możliwości. Warto zadbać o spójność i elementy wyróżniające, które przykują wzrok odbiorców w gąszczu innych, podobnych do siebie treści.

3. Wybierz swoje platformy społecznościowe

Szczególnie małe firmy powinny opierać działania na kilku wybranych mediach społecznościowych. Wówczas ograniczone zasoby można wykorzystać maksymalnie efektywnie. Warto pojawiać się na tych platformach, które wybierają tzw. klienci idealni, czyli persony marketingowe, do których marka kieruje swoje usługi bądź produkty.

Przykładowo, firmy z branży beauty powinny pojawić się na Instagramie oraz Tik-Toku, gdzie użytkowniczkami w dużej mierze są młode kobiety (z tzw. grupy young adults), zainteresowane makijażem czy technikami dbania o skórę.

4. Postaw na przemyślane współprace

Występ w popularnym podcaście, stworzenie e-booka branżowego ze znaną osobą, wypuszczenie filmu na YouTube z udziałem gwiazdy czy współprace influencerskie – wszystkie te działania pozwalają dotrzeć do nowych grup, które podążając za swoimi idolami, chętnie sięgają po usługi, które ci promują.

5. Zaufaj ekspertom social media agency i postaw na całościową opiekę

Tylko współwystępowanie dobrze zaopiekowanych obszarów w mediach społecznościowych prowadzi do sukcesu całej firmy. Warto zatem wejść we współpracę z social media agency, która oferuje wsparcie w obsłudze skrzynki pocztowej, działaniach organicznych, płatnych kampaniach reklamowych, współpracach influencerskich czy tworzeniu atrakcyjnych materiałów wizualnych.

Wymagania te spełnia agencja Frank&Greg z Wrocławia. Już dziś zapoznaj się z pełnym portfolio na frankandgreg.com i wypełnij brief, określający potrzeby Twojej marki.

Dodaj komentarz