Wielu z nas błędnie uważa, że reklamy są krótkie dlatego że czas antenowy jest bardzo drogi. W rzeczywistości jest nieco inaczej. Reklamy są krótkie, ponieważ czas dostosowany jest to ludzkich możliwości percepcyjnych. Okazuje się, że nie jesteśmy w stanie się długo skupić na reklamie, więc musi ona trwać tak krótko. Nawet, gdy reklama jest tak krótka, i tak nie skupiamy się na całości tego, co widzimy czy słyszymy. Okazuje się, że wiemy tylko to, co usłyszeliśmy na początku i na końcu reklamy. Dlatego na koniec powtarza się nazwa danego produktu, żeby lepiej wbiła nam się w pamięć. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapamiętać nazwę. Możemy to sprawdzić, oglądając pasmo reklam. Zobaczymy, że faktycznie na samym końcu pojawia się nazwa. Poza tym krótkie reklamy są bardziej dynamiczne, co także działa na ich korzyść. Nie jest to więc sprawa drogiego czasu antenowego ale umiejętne wykorzystanie wiedzy psychologicznej. Dlatego musimy uważać, bo reklamy mogą mieć wielki wpływ na naszą psychikę.
Dzięki bardzo szybkiemu rozwojowi Internetu i jednocześnie dzięki temu, że dociera on do niezliczonych ilości ludzi, jest to jedno z najlepszych miejsc, gdzie można umieścić swoją reklamę, ponieważ gwarantuje to, że reklama dotrze do zdecydowanie większej liczby odbiorców, niż miałoby to miejsce przy reklamowaniu produktu za pośrednictwem tradycyjnych mediów, jak telewizja, prasa i radio. Najlepiej, żeby zamieszczana przez reklamodawcę reklama, była bardzo kolorowa i wykonana w technologii, która pozwala na poruszanie się obiektów. Jest tak dlatego, że jeśli człowiek dostrzega ruch na stronie internetowej, od razu przenosi w to miejsce wzrok, nawet jeśli konkretna reklama umieszczona jest w pozornie niewidocznym na stronie miejscu. Bardzo często zdarza się też, że otwierając jakąś stronę, wyskakują specjalne okienka reklamowe, które trzeba zamknąć, aby zobaczyć treść strony, którą się chce obejrzeć. Jest to bardzo dobry sposób na zareklamowani się, ponieważ ma się pewność, że osoba odwiedzająca konkretną witrynę chociaż na chwilę zwróci uwagę na tą właśnie reklamę.
Logotyp to jeden z najważniejszych elementów istnienia firmy. Logo powinno towarzyszyć przedsiębiorcy od pierwszych dni istnienia jego firmy. Logotyp bowiem będzie znakiem rozpoznawczym. Symbolem naszej firmy, jego wyrazem i nazwą. Przypomnijmy sobie wiele marek – niektóre znamy bardziej z logotypu niźli z nazwy.Złe logo boli przez całe życie. Logo nie może być skomplikowane, nie może być brzydkie. Jeśli więc rozpoczynamy działalność gospodarczą i chcemy, by logo nam towarzyszyło od początku (a tak być powinno) to musimy zatrudnić dobrego grafika. Logo będzie się musiał wszak znaleźć na wizytówkach, stronie internetowej, w folderze i innych materiałach reklamowych. Logotyp musi się rzucać w oczy, być łatwy do zapamiętania i skojarzenia z konkretną firmą. Z pozoru wydaje się to być prosta rzeczą, ale w rzeczywistości stworzenie dobrego logo jest trudną rzeczą. Warto zwrócić na to uwagę.