Jak skontaktować się z infolinią mBank?

Jak skontaktować się z infolinią mBank?

Jeśli zastanowimy się nad tym, jakie firmy czy instytucje mają najbardziej oblegane infolinie, z pewnością na jednym z pierwszych miejsc uplasują się banki. To właśnie pracownicy tych infolinii każdego dnia odbierają setki telefonów od klientów, którzy potrzebują pomocy.

mBank – specjalista w kwestii obsługi klienta

Ze względu na ogromną ilość zapytań banki muszą mieć świetnie skonfigurowane i mocno rozbudowane sieci infolinii, a także doskonale opracowany system obsługi klienta. Jednym z najlepszych przykładów jest tutaj mBank, który w szczególności dba o potrzeby swoich klientów, oddając im do dyspozycji wiele dróg kontaktu, takich jak chociażby numer telefonu, czat audio, adres mailowy, połączenie wideo, rozmowa przez Messenger czy rozbudowaną podstronę FAQ, na której można znaleźć gotowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Kontakt z infolinią mBank – jak go uzyskać?

Infolinia mBank, czyli inaczej mLinia przeznaczona jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak również firmowych. Są to aż trzy numery telefonów i każdy z nich jest dostępny siedem dni w tygodniu przez całą dobę.

  1. 801 300 800 – jest to numer dostępny dla wszystkich – dzwoniących zarówno z telefonów komórkowych, jak i stacjonarnych.
  2. +48 426 300 800 – ten numer przeznaczony jest dla osób, które dzwonią z telefonów stacjonarnych na całym świecie.
  3. 783 300 800 – ten numer z kolei został stworzony z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych.

Jeśli chodzi o koszty połączenia z infolinią, są one takie same, jak opłaty przewidziane przez operatora (według aktualnego cennika).

Jak inaczej skontaktować się z obsługą klienta mBank?

Jeśli chodzi o inne drogi kontaktu z obsługą klienta, możesz na przykład skorzystać z adresu mailowego kontakt@mbank.pl, wysyłając tam swoje zapytanie. Spróbuj także zajrzeć do zakładki mBank kontakt, na której znajdziesz m.in. czat, na którym konsultant udzieli odpowiedzi na Twoje pytania. Jeszcze inna opcja to rozmowa przez facebookowy komunikator Messenger, na którym bardzo szybko uzyskasz odpowiedź dotyczącą interesujących Cię kwestii. Świetnym rozwiązaniem są również połączenia wideo, z których od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00 mogą korzystać osoby posługujące się językiem migowym. Warto mieć na uwadze fakt, że bardzo często zdarza się, że istnieje już odpowiedź na Twoje pytanie i jest ona dostępna w zakładce FAQ (Frequently Asked Questions), czyli w zakładce z najczęściej zadawanymi pytaniami. Przed wykonaniem połączenia, warto więc sprawdzić tę stronę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *